Yardım Konuları

  • Örnek Doküman Şablonuna Nasıl Ulaşabilirim?
  • Nasıl Yeni Doküman Hazırlayabiliriz?
    • Yeni doküman talebi durumunda "Örnek Doküman Şablonu" kullanılarak yeni doküman oluşturulur ve beraberinde "Doküman Talep Formu" doldurularak, hazırlanan yeni doküman ile birlikte Kalite Yönetim Koordinatörlüğü'ne e-posta (kalite@alanya.edu.tr) ile gönderilir. Gerekli incelemeler ve onay süreci tamamlanan yeni dokümana Kalite Yönetim Koordinatörlüğü tarafından kod numarası verilir ve web sitesinde paylaşılır. Aynı zamanda ilgili birim kalite sorumlusuna e-posta gönderilerek bilgi verilir.
  • Yayınlanmış Olan Bir Dokümanda Nasıl Değişiklik Yapılır?
    • Değişiklik yapılmak istenen doküman için "Doküman Talep Formu" kullanılarak Kalite Yönetim Koordinatörlüğü'ne e-posta (kalite@alanya.edu.tr) ile değişiklik yapılmak istenen durum belirtilir. Gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra güncel doküman web sitesinde paylaşılır. Aynı zamanda ilgili birim kalite sorumlusuna e-posta (kalite@alanya.edu.tr) gönderilerek bilgi verilir.
  • Yayınlanmış Doküman Yürürlükten Kaldırılır Mı?
    • Yayınlanmış doküman yürürlükten kaldırılır. Kalite Yönetim Koordinatörlüğü'ne "Doküman Talep Formu" kullanılarak yürürlükten kaldırılması istenen doküman ve gerekçesi e-posta (kalite@alanya.edu.tr) yoluyla bildirilir. Yürürlükten kaldırılmasına karar verilen doküman iptal edilir ve ilgili birim kalite sorumlusuna e-posta (kalite@alanya.edu.tr) gönderilerek bilgi verilir.
  • Dokümanın Önceki Revizyon Durumlarını Nasıl Takip Edebilirim?
    • Dokümanların üst bilgi kısmında bulunan antette dokümana ait revizyon numarası ve revizyon tarihinin güncel bilgisi yer almaktadır.