Kalite Koordinatörlüğü ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Toplantısı Gerçekleştirildi
KVKK ve Kalite Süreçleri İle İlgili Alınan Kararlar
(05/04/2023 Tarihli Toplantı)
- Fakültelerde dördüncü sınıf 8. Dönem, MYO’larda 2 sınıf 4. Dönem öğrencilerinin Mezun Takip Sistemine kayıtlarının yapılabilmesi için öğrencilerin OBS (Öğrenci Bilgi Sistemine) sistemine Pop-up eklenerek kayıt onayı istenecek, bu onay Kariyer Merkezi tarafından takip edilerek birim öğrenci işleri tarafından mezun takip modülüne kayıtları sağlanacak.
- Öğrenci temsilcileri senatoya katılarak görüşleri alınacak.
- Yılda en az 2 kez idari ve akademik birimlerin katılımı ile dış paydaş toplantısı yapılacak.
- İş güvenliği ve binaların risk analizi noktasında çalışma yapılacak ( Akay Hoca).
- Engelli web sayfası kalite süreçlerine dahil edilip Bilgi işlem daire başkanlığı tarafından bilgilendirme yapılacak.
- Anket yönergesi değiştirilecek, kalite birimine akademik ve idari gruplara mail atma yetkisi verilecek.
- Kalite Yönetim Sistemi yazılımı temin edilecek veya Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından yazılacak.
- Kalite birimi tarafından Dokümantasyon ve iç tetkikler TSE hizmet belgesi bulunan hocalar tarafında gerçekleştirilecek.
- KVKK ve ISO 27001 belgelerinin birer örnekleri ile yıl sonunda verilen KVKK eğitimleri ile ilgili belgeler kalite birimine gönderilecek.
- KVKK Süreçleri ile ilgili Personel Daire Başkanlığı, Kalite Yönetim Birimi, Genel Sekreterlik, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı birimlerinden birer KVKK sorumlusu ile belirlenecek bir Rektör Yardımcısı Başkanlığından komisyon kurulacak.
- KVKK sekretarya işlemleri Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından yapılacak, bu konuyla ilgili 1 personel Bilgi İşlem Daire Başkanlığına verilecek.